Ласкаво просимо в країну знань

Важливо


Діяльність » Про підсумки методичної роботи

Згідно з річним планом роботи школи та планом науково-методичної роботи педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою «Впровадження здоров’язберігаючих технологій як умова формування культури здоров’я школярів». За цією ж темою відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 22.09.2009р. № 886 колективом школи проводиться дослідно-експериментальна робота.

Протягом І (діагностико-концептуального) етапу педагогічний колектив Кременчуцької загальноосвітньої школи № 12 працював над реалізацією таких завдань, а саме:

  • коригування загальної теми досліджень та її наукове обґрунтування;
  • розробка програми дослідно-експериментальної роботи з проблеми формування культури здоров’я школярів;
  • опрацювання науково-методичної літератури, нормативних документів, вивчення та узагальнення досвіду навчальних закладів щодо формування культури здоров’я учнів;
  • створення координаційної ради з питань впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес;
  • діагностика стану здоров’я учнів;
  • розробка структурно-змістової моделі щодо формування культури здоров’я учнів;
  • проведення науково-практичного семінару для вчителів, батьків школи «Роль школи та сім’ї у збереженні та зміцненні здоров’я дітей»;
  • визначення та уточнення функціональних обов’язків педагогічного колективу в системі вирішення завдань експерименту;
  • забезпечення умов проведення експерименту.

З метою підвищення здоров’язберігаючої компетентності вчителів в школі вже другий рік працюють творчі групи: «Інтеграція дітей з особливими потребами в суспільство», «Педагогічна підтримка самоосвітньої компетентності учнів», «Моделювання сучасного уроку на засадах особистісно зорієнтованого навчання в умовах Школи сприяння здоров’ю», «Статеве виховання як засіб формування морального та фізичного здоров’я учнів».

Вважаючи на те, що одним із завдань шкільної цільової програми «Здорова дитина – майбутнє нашої країни» визначено виховання у дітей толерантності, доброти, формування життєвих стратегій, педагоги школи вже третій рік підряд беруть активну участь у Всеукраїнському конкурсі благодійних проектів «Добро починається з тебе». В цьому році таких проектів було відправлено на конкурс 10 за різними напрямками: соціальний, екологічний, культурологічний. Всі вони відзначені дипломами та подяками від МБФ «Україна 3000». Керівники 3-х проектів «Є в світі неповторні чудеса: добро, талант, а ще й духовная краса», «Ми поруч, ми разом, ми – єдина родина в шкільному чудовому центрі «Надія» (кер. Кійло О. І.) «Відродимо собори душ людських» (кер. Білик С. С., Канівець А. В.) були запрошені до участі в роботі національного форуму «Добро починається з тебе», який відбувся 21.05.2010р. у м. Києві. Школа була нагороджена Дипломом фіналіста.

Протягом року в школі проводилися засідання науково-методичної ради, на яких розглянуті питання: впровадження здоров’язбережних технологій у навчально-виховний процес, ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення навчальних предметів, впровадження процедури незалежного зовнішнього оцінювання, психологічна діагностика учнів та психологічний супровід під час переходу дітей до 5-х, 10-х кл. та ін. Була затверджена структура методичної роботи.

Активну участь в роботі над проблемою школи, узагальненням та впровадженням кращого педагогічного досвіду беруть члени методичних об’єднань вчителів географії, історії та правознавства (кер. Білик С. С.), хімії та біології (кер. Ушакова Т. А.), зарубіжної літератури (кер. Яворська Т. В.), трудового навчання і музики (кер. Лєщіна О. Г.), початкових класів (кер. Геріна М. Ю.). Учитель географії Павленко С. К. став переможцем обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2010».

В школі створений сучасний методичний кабінет, обладнаний комп’ютерною технікою, медіатекою, картотекою періодичних видань, методичною літературою, нормативними документами.

Протягом року в школі були проведені предметні тижні, оздоровчо-виховні декади: «Здорові звички – здоровий спосіб життя», «Конфлікти: шляхи їх розв’язання», «Я і навколишнє середовище», «Райдуга життя» та ін.

Розуміючи, що лише в школі можна комплексно впроваджувати засоби і методи соціальної і психологічної реабілітації дітей та підлітків, пробудити в них потребу життя, допомогти їм опанувати засоби збереження і зміцнення власного здоров’я, адаптуватися в суспільство, в школі для дітей з особливими потребами створено соціально-реабілітаційний центр «Надія», який на сьогоднішній день відвідують 22 дитини з обмеженими можливостями.

Друкувати
2010 © РХМ - Розробка сайту